torsdag 20 november 2014

Från raggsockar i Florida till raggsockar i Sverige

 

Ja sista dagen i Florida blev inte den bästa precis. Jag satt ute med raggsockar på!!

Igår sa jag hej då till det här huset för ett tag. Vi får väl se när jag kommer åter.

Det var en perfekt tid att åka hem på igår. Planet lyfte 22.00 så det blev genast natt och jag kunde åtminstone sova 4-5 timmar. Vädret var väl inte precis upplyftande här hemma heller. Grått o råkallt och bara si så där 4 grader.

Ja, jag behöver inte vänta så länge på att få umgås med min syster igen. Om mindre än en månad kommer hon hit och vi får tillbringa ännu några veckor tillsammans.

Även den här trevlige unge mannen kommer såklart hit. Det kommer att bli en rolig jul!

Den här resan var nog trots allt en utav de bästa jag gjort. Det kändes så bra att få tillbringa lite extra tid tillsammans!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!