tisdag 24 mars 2015

Hell week – Dag 3

20150322_182203

En utav fördelarna med att vara ensam hemma: Man kan öppna altandörren när vallningarna blir för svåra, utan att någon klagar över att det är för kallt:-)

Dag 3 på min träningsvecka började faktiskt på hemmaplan. 30 minuter på crosstrainern innan jobbet under tiden som jag tittade på Skavlan. Inte så dumt faktiskt.

8f658a177c02484c1f031a447cc1842b

Dagen avslutades med 1 timmas Bodycombat med bästa Hanna Lundh. 443 kcal brände jag på den timman. Det var nog personbästa. Jag kämpade på allt vad jag kunde. Detta är hell week! 12 timmar efter att detta passet avslutades så ska jag träffa Hanna igen, då för ännu en PT-timma.

Lite missmodig känner jag mig allt ikväll. Älsklingen har redan meddelat att hemresan är framflyttad minst 2 dagar. Det blir en ensam påskhelg i år.

Nu kämpar jag mot sömnen sittandes i min soffa för jag vill helst se färdigt Biggest loser innan sängen vill ha sällskap.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!