onsdag 18 mars 2015

När man förhandlar med sig själv, o vinner!

 
Att träna på kvällar är inte riktigt min grej men ibland så måste man. På tisdagar är det Bodycombat med Hanna Lundh och det vill man absolut inte missa. Det bästa passet på hela veckan!

Jag kom mig med att sitta o förhandla med mig själv. Har jag inte lite för mycket att göra? Måste jag inte jobba över? Allt för att slippa gå dit.

Självklart gick jag dit och det var som vanligt jättekul! Det är allt tur att den där inre latmasken inte alltid segrar. Efter de senaste dagarnas frosseri kommer säkert att vågen nu peka uppåt så det är bara till att träna på.

För säkerhets skull inleds nu en period med 2 PT-träningar i veckan, onsdagar o fredagar. Idag körde vi det första onsdags-passet och jag fick göra mina första pull-ups:-) OK med gummiband och med Hannas hjälp men jag gjorde ändå tre set med ett antal pull-ups. Så häftigt!

Kvällen avslutas som vanligt med Biggest loser. En utav mina inspirationskällor just nu.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!