måndag 16 mars 2015

Stockholm tur o retur



Ja idag har jag flugit o farit. Stockholm tur o retur. Rätt trevligt men tråkigt ändå. Det enda jag sett är Bromma, Centralstationen och hotell Nordic C.

En dag med konferens om digitalisering, e-legitimationer och digital signering. Saker som jag brinner för men jag lyckades ändå....

Vad jag lyckades med? Jo somna under konferensen såklart....Jag är HELT hopplös på det. Hur intressant ämnet än är på en kurs eller konferens så kan jag oftast inte hålla mig vaken. Det är helt galet.

Dagens present var nästan bara den värd resan till Stockholm. En powerbank som man kan ha i väskan för att ladda mobilen med när man är på språng. Precis vad jag behövde just nu. Min mobil börjar få dåligt batteri och klarar inte laddningen en hel dag. Det här kommer jag att ha nytta av!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!