tisdag 6 september 2011

Min nya följeslagare


Jag har ofta en väldigt lustig gångstil nu för tiden. Avslutningen på min kropp är två stela, stumma knölpåkar. Jag vaggar liksom fram, ständigt denna träningsvärk. En träningsvärk som har blivit min kompis. En härlig kompis som påpekar för mig att jag är duktig. En ny följeslagare i livet som jag hoppas stannar kvar.

-0,6 kilo på vågen!!! Yeeeah!!! Den här dagen kan väl inte bli annat än bra även om det är långdag på jobbet!

Dagens roliga: Ola Salos uttalande om vilken låt han skulle vilja höra Carola sjunga: Breaking up with God:))

2 kommentarer:

  1. Va duktig du är !!
    Jag ska oxå börja gå långa promenader = ))
    Kör du nån speciell diet ocå ??
    Jag funderar på GI !!
    Men bara funderar än så länge = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. men grattis till minuset & ja träningsvärk är inte helt fel :)

    kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!