lördag 24 september 2011

Trött i fötterna


Efter en hel dag på IKEA, Väla o Familia så sitter jag här med min Latte o vilar mina trötta fötter.

Bilen är fulllastad med doftljus. De går åt nu i höstmörkret. Jag älskar doftljus! Jag har t o m ett på jobbet som brinner varje dag på mitt skrivbord. Trivselfaktorn blir högre o jobbet går lättare.

Nu sitter jag o väntar på att få åka hem, älsklingen valde fotboll framför shopping på sista stället. Ska bara locka in honom som smakråd till en kappa som jag hittat, kommer han nog att gilla, not....

Jag började faktiskt min dag med en joggingrunda. Skruvade lite på intervallen för att utmana mig. O vet ni vad? Det kändes faktiskt lätt idag!!
Jag får öka kraven på mig själv redan imorgon.

Min gamla pulsklocka har skrämts till liv igen. Vilopuls 79, maxpuls 159, medel 122. Bra eller dåligt? Det vet jag inte, tala gärna om det för mig.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Vilken lycka att få vara en hel dag på IKEA och bara strosa omkring och titta på allt möjligt.

    Doftljus är något jag också skulle fylla min kundvagn med... speciellt de med vaniljdoft i större glas för 39 kr... Tindra tror jag de heter. Helt perfekta och doftar ljuvligt !

    Vilken doft tycker du bäst om ?

    Blir det någon kappa då... hi hi ?
    Jag håller tummarna såklart.

    Ha en jätte mysig lördagskväll.

    Kram Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!