måndag 30 januari 2012

Ledig måndag?

Kaffe

Sitter med mitt kaffe och en omelett som knastrar mellan tänderna. Äggskal. Inte så gott. Jag hade nog lite bråttom.

En ledig måndag och jag är redan upp, påklädd, sminkad, frukosten är uppäten och hunden är promenerad. Varför ser det alltid ut så i mitt liv?

Nu väntar Statoil för att hämta ett hyrsläp, Bilprovningen och sen flyttstädning och bära möbler åt sonen. Kul att hjälpa till men slitigt.

Imorgon ska jag bara ta hand om mig själv o göra det jag vill.

flytt

6 kommentarer:

  1. Lycka till med flytten. det är lite pyssel med sånt. Tur du får en dag med dig själv i morgon och passa på och njut då.

    SvaraRadera
  2. Du är inget vidare på att vara ledig va??

    Takes one to know one ;)

    SvaraRadera
  3. Ja i morgon ska du sova ut och när du äntligen vaknar så ska du göra saker i din egen takt! :)
    Slit idag och Njut i morgon! deal ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lovar, ingen klocka imorgon. Ska bara koppla av!

      Radera
  4. Det är ju därför man är ledig.. För att göra vad man vill:-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!