söndag 29 januari 2012

Stadsvandring i Halmstad

Dagens motionspass nummer 1. Här började vi att knata upp för backen till Galgberget på dagens stadsvandring i Halmstad.

Efter en god hotellfrukost på Norre Park hotell så kände vi oss redo för lite frisk luft. Våra stadsvandringar fortsätter. Denna gången i den stad som återigen ska bli min arbetsort.

Apeltofftska Bryggeriet, där jobbade min farbror i hela sitt liv.

En bitande kyla nöp i våra kinder när vi stretade på. På vägen hem hämtade vi Lexie hos min goa kollega där hon fått kampera i natt. Visst är det guld värt att ha kompisar som gärna passar ens hund? Ovärderligt!

Förra helgen bara jobb, jobb, jobb, denna helgen bara nöjen. Det vete sjutton vilket som är mest tröttande. Jag tror nästan att denna helgen varit jobbigare…

Väl hemma igen blev det en skön stund i soffan men sen blev det allvar av igen. 1 hel timma på crosstrainern under tiden som Biggest Loser rullade i datorn. Nu får det vara slut på dåligheterna. Nu är det hårdkörning igen!

John Blund kommer tidigt ikväll, det känner jag tydligt.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!