onsdag 22 februari 2012

Lunch, bokrea, otur o träning

CameraZOOM-20111226141645711

Lunch med yngsta dottern, så länge sen o såååå efterlängtat!! En underbar stund! Lyxlunch lockade Norre Port med, oxfilé, grönsaker och bernaisesås för bara 75 kr!! O det var gott! En trevlig pratstund tllsammans o sen ett besök på bokrean. Den bästa lunchen på länge!

Kvällens träning var inte alls lika kul som i måndags. Lika stark som jag kände mig i måndags, lika svag o ynklig kände jag mig idag. Trött, orkeslös och med värkande muskler. Ett under att jag tog mig igenom passet.

Regnet fullkomligt vräker ner utanför. Vägarna flyter. Vintern rinner bort i strida strömmar. Tur man bor högt.

Ett paraply som vrängde sig i vinden fick landa i en papperskorg. Min tågbiljett tappade jag på rälsen, mitt headset släpade i backen, mina handskar tappade jag på tåget. Många missöden på en o samma dag. Typiskt mig!

Semlerecensionen: Det smakade i alla fall lite semla, hellre en LCHF-semla än ingen alls men man ska ju inte jämföra med en riktig!

1 kommentar:

  1. Tur att en trevlig lunch och bokrean vägde upp det trista idag...

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!