onsdag 7 mars 2012

En röd Audi TT

audi-tt-diesel-red001

Jag o bilar. Jag bryr mig inte om bilar. Jag ser inte skillnad på en BMW o en Merca men en bil har jag fastnat för sedan många år tillbaka. Audi TT.

En gång i livet hoppas jag att jag kan köpa en Audi TT och flyga fram längs vägarna. Det här är min drömbil i livet.

Vet ni förresten vilket som var min mans allra första bil när han tog körkort? En P1800, en Bond-bil, tänk om han haft kvar den idag. Det hade ju vart lite fräckt…..

Volvo_P1800

Nu åker jag o kör ett pass med TRX i min gamla V70 o den e grå, grå, grå….

4 kommentarer:

  1. Förr var min drömbil en röd Ferrari - det var när Magnum var som mest i skriket

    SvaraRadera
  2. Hmm...min drömbil är ju en Volvo....*s* En C70 coupé. En saffransgul! *drömmer*

    Vi testade en Audi A7 i somras. Jäklar vad det gick. 0-100 på typ en halv sekund....eller nästan i alla fall.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken drömbil!!! Hade lätt kunnat få bli min. Gillar Audi:-)
    Bondbilen är inte dum den heller.
    Själv kör jag en Peageaut...stavas det så? En grå...:-)

    Hm...anledningen till att du gått upp i vikt måste vara muskler. Finns liksom inget annat!:-)

    Kramar

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!