torsdag 8 mars 2012

Ska det se ut så här i mars??

 

Vacker himmel annars tycker jag illa om det mesta.

Speciellt det vita på marken. Hela dagen har det haft på sig att försvinna men icke sa Nicke. Det äckliga täcket ligger kvar.

Idag på lunchen kunde jag faktiskt inte komma på en enda affär som jag behövde gå till så jag stannade kvar på kontoret. Det blev en kort lunch. Plånboken blev nog glad:)

Känner mig trött o sliten. Torsdag kväll. Bara en dag kvar. Sen är det helg igen.

Snart dax att byta om. Ikväll är det Zumba och TRX. Vissa dagar undrar man om det är värt allt slit. Träna nästan var enda kväll o kroppen förändrar sig knappast ändå. Starkare har jag blivit, det känner jag men vikten?? Ibland misströstar jag. Det känns så hopplöst. Bakslag är aldrig kul. Ikväll känner jag mig helt under isen (vädret…). Våren kom tillbaka!!! Jag behöver vårsolen i mitt liv!

4 kommentarer:

  1. Muskler väger mer än fett!
    Jag hävdar fortfarande att du är fin i kroppen! Ha inte sån panik;)Du är ju skitduktig, och det kommer att visa sig även på vågen snart! Ge inte upp=D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka kämpa....men hur lång tid ska det ta??

      Kram

      Radera
  2. Du är så duktig på att träna!
    Och tänk så bra din insida mår :)
    Det är det viktigaste!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka tänka på insidan...men det är svårt ibland.

      Kram

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!