måndag 4 juni 2012

Dammsugaren o jag

Maxine-cleaning-funny-cartoon-image

Dammsugaren o jag, vi dansar en ständig dans för tillfället. Lexie är inne i värsta fällperioden o flera gånger om dagen ligger det som en tjock svart matta över hela golvet!

berner

Dammsuga, dammsuga, dammsuga. Det är nu man skulle ha en sån där självgående dammsugare som far runt i huset, precis som de där självgående gräsklipparna som blivit så vanliga. Usch vad jag är trött på hundhår för tillfället! O jag badar o borstar men det ska ändå gås igenom, fällningen.

Nästa hund blir definitivt en pudelkorsning, det lovar jag!

2 kommentarer:

  1. Vi har en katt och det är likadant med henne....hon fäller rysligt mkt.

    Klart du kan vara med framöver. JAg ska vara ute i god tid. Jag ska ha en träff på Pimpyourhouse framöver. Och då tänkte jag bjuda hem till mig först.Så jag tar det nog en lördag eller söndag nästa gång.

    Jag kommer upp och hälsar på dig och Meekatt en dag. Det bara måste jag. Så säg till när det passar.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vår trimm-hund fäller knappt alls och jag har förstått att det är en gudagåva!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!