fredag 10 augusti 2012

Min syster o jag o så tacos på kalvfärs!

instaImage_2

Nu tillbringar vi all vår tid tillsammans, de få dagar hon är hemma. Igår, efter att ha cyklat hem från stationen, så blev jag bjuden på tacos på kalvfärs!! hemma hos henne. En del får jobba för maten:-) andra får den gratis och svarta hundar får bara titta på.

Äldsta dottern med pojkvän tog igår med sig sin lilla kusin för att fiska. Fiske är hans största intresse. Den enda som fick fisk var Vitaliy, inte mindre än 3 stycken lyckades han att fånga. Bra jobbat!

Idag fredag, då laddar vi för en liten kräft- och skaldjursafton med familjen. Oj så gott det ska bli! Jag längtar redan men först lite jobb!

4 kommentarer:

  1. Underbart att bli bjuden på mat! Det smakar bättre på något sätt!

    Kram Ester

    SvaraRadera
  2. kräft och skaldjur låter gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskar det! Alldeles för sällan som vi äter det.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!