söndag 19 augusti 2012

Vanlig lunch eller á la LCHF?

20120819_125042_Anne_Scrap20120819_125050_Anne_Scrap

Till vänster ser ni mannens lunch, till höger min egen. 3 mackor eller en burk makrill i tomatsås med keso.  Är det någon som tvivlar på att den till höger är nyttigare?? (Jo, jag är fortfarande lite uppretad;-) Själv tror jag definitivt på att den högra är bättre. Ni andra får tro vad ni vill.

Efter en lång förmiddag med en joggingtur tillsammans med min man! o en massa slit i trädgården väntar nu solstolen. Det gäller att suga i sig det sista av sommaren. Förresten så har allt trädgårdsarbetet också utförts i bikini idag. Jag höll mig på baksidan så ingen behövde se mig:-)

1 kommentar:

  1. Trädgårdsarbete i BIKINI? Ha ha ha det skulle aldrig funka på mig.. ;)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!