fredag 23 november 2012

En glad kväll med kollegorna

PhotoGrid_1353647975255

Igår hade jag en glad o trevlig kväll tillsammans med mina kollegor. Vi var ute för att fira att det går så bra för oss. Vi åt fantastiskt god mat på underbara Fridolfs och drack gott vin till det. Tigermarinerade oxfiléspett och friterad camembert, mmmm.

Efter maten gick en del av vidare mot Harrys för att snacka mera. Vi börjar verkligen bli ett riktigt, riktigt gott gäng! Tur det, för jag klarade mig hela kvällen utan pengar! Tror ni inte att igår utav alla dagar så hade jag glömt min plånbok hemma!! Jag tror aldrig det har hänt förut. Jag fick tigga mig fram så idag får jag ägna mig åt att betala av mina skulder.

På vägen hem fick jag låna en kollegas månadskort till tåget för hon skulle sova över. Konduktören började titta på det och sa: Skåne o till Halland, jaha det här kan du åka söderöver på också. VAAA???? Sitter jag på fel tåg??? E jag på väg norrut???? Panik!!!

Nej, nej, nej, det var konduktören som var förvirrad….han skyllde på att han hade åkt fram o tillbaka hela dagen. Oj, nu kunde jag andas ut. Jag var på rätt väg hem efter en trevlig kväll:-)

1 kommentar:

  1. Haha...det var då för väl att det var konduktören som var förvirrad så du kom hem som du skulle efter en så trevlig kväll! Härligt att ni trivs så bra tillsammans. Det är A och O:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!