söndag 13 januari 2013

Stadsvandring i Göteborg o glada besked

1358071776048_Anne_Dirt

Hemma igen efter en trevlig familjehelg i Göteborg. Efter en fantastisk hotellfrukost på Elite Avenuy hotell så begav vi oss ut på en liten stadsvandring. Alltid lika trevligt att komma bort lite från de värsta shoppingstråken.

Hotellet kan jag verkligen rekommendera. Dit åker vi gärna igen. Supertrevlig personal, fina o fräscha rum och underbar frukost.

1358071527555_Hagrid_Film

Stadsvandringar är något jag gillar. Jag tycker det är intressant att titta på olika hustyper i olika stadsdelar. Jag njuter.

Lite vandring i affärer blev det ju även idag förstås. Jag tror minsann att ett par nya Levis-jeans fick följa med hem idag.

20130113_100416_Hagrid_Ground

Borta bra men hemma bäst. Tågresan hem gick bra och hotellfrukosten vi intog får vi nog kalla brunch för någon mer mat har vi inte behövt förrän nu ikväll.

Just nu fick jag ett trevligt besked i form av ett SMS “Copenhagen, Denmark Arrives 02/13/2013”. Yeahhh!! Det var från min syster, hon kommer hem!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg ni verkar ha haft=D
    Vad mysigt att syrran kommer hem, hade själv en hel vecka tillsammans i spanien i höstas tillsammans med alla mina syskon...underbart=D
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men hej vad jag saknar dig! Kul att du tittar in ibland i alla fall. Har du köpt en ny valp?? Ditt sista inlägg var lite av en cliffhanger tycker jag.

      Visst är det härligt att umgås med sina syskon, vad mysigt att ni har varit iväg. Hör av dig om du är i Halmstad så kanske vi kan ses:-)

      Kram

      Radera
  2. Visst är det kul att gå runt och kolla på det viset, det gillar jag också. När man går utmed de stora stråken lyfter man ju liksom inte blicken, missar en massa. Kul med beskedet också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gå Ströget upp o ner är ju kul men kan bli rätt enformigt. Det är kul att komma lite utanför turiststråken ibland.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!