fredag 22 februari 2013

Magic bullet fredag

IMG_20130222_054423

Minst en gång veckan tar jag till det. Magic bullet coffee, kryddat med kanel och kardemumma blir det betydligt godare. Det ger i alla fall mig en bra utrensning ur kroppen.

I övrigt en dålig fredag. Kroppen slog tillbaka igår igen. Kliande fingrar tjocka som prinskorvar, ont i knäna, kli under fötterna och ont i tårna. Jag har så svårt att förstå vad det beror på. Försöker hitta kopplingar hela tiden men vet inte riktigt om jag hittar rätt. Igår stod jag o frös länge om fingrarna utan vantar i Stockholm. Kom inte in via porttelefonen och fick istället surfa för att hitta ett telefonnummer o ett till o ett till innan jag till slut hittade rätt. Efter det var fingrarna iskalla. Kan det vara det? Jag kämpar på.

3 kommentarer:

  1. Så du stretar på med magic bullet. Låter ju inte gott. *s* Vilket skit att du skall må dåligt! :-(
    Lite tröst: Det är freeedag!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Usch så eländigt du har det stackare!
    Har du kollat upp dina blodvärden på vårdcentralen...tänker på gallsyror, urat....leverprover?
    Hoppas du snart mår bättre!
    kram!

    SvaraRadera
  3. Men fy, det där låter inte bra.... :-/ Kryakram!

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!