lördag 29 juni 2013

Tack Studio4!!! Hur e de möjligt???


Viktförlust
Tack Studio4 o Ulrica, Anne o Micke för er Kom-i-form Express kurs!! Idag hade vi avslutning efter 4 tuffa veckor med kost enligt Timothy Ferris 4-timmarskroppen och tre tuffa pass med träning i veckan. Idag ställde jag mig på vågen och tog fram måttbandet. Det har gått 25 dagar sedan jag gjorde första mätningen och vet ni vad, det har gett resultat!!!
-2,8 kg
-3 cm höfter
- 2 cm byst
-2 cm lår
o håll i er nu:
-7 cm midja!!!!!
Hur är det möjligt? På denna korta tid, behöver jag tala om att jag är nöjd? Behöver jag tala om att jag kommer fortsätta enligt samma metod ett tag till:-)
image
14 träningspass, 425 minuter och 46 km har jag klarat av den senaste veckan. Jag är nöjd. Idag tog jag nog i lite väl mycket kanske. Dagen började med en promenad på 3,4 km sen cyklade jag ner till träningen, 1 mil, 30 minuter Tabata som bl a innehöll armhävningar, 64 armhävningar sa Anne, jag orkade inte alla men det blev nog mellan 40 o 50 i alla fall, o sen cyklade jag hem igen, uppför backarna, 1, 23 mil, total klättring 246 meter. Ikväll är jag mör….
image
Idag är det ätar/frossar/svullo/slaske-dag. Dagen då jag får äta precis vad jag vill. Då lassar jag in vill jag lova. Glass, pizza, vin, grädde, creme fraiche, ost, choklad, ja allt! O nu har jag fått kvitto på att det är helt ok, kilona o centimetrarna försvinner ändå. Det är underbart!
IMG_20130629_195025

7 kommentarer:

  1. Härligt..Grattis :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Bra jobbat, visst är det roligt när man hittar något som funkar ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis! Du kämpar verkligen på! Det är ju kul när man känner att det gör resultat! Ha en skön sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte så ofta det gör det så nu är jag verkligen glad.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!