fredag 12 juli 2013

Min man tvingar mig....

att ha hjälm när jag ska susa ner för Italienska vägen på cykel i 40-50 knyck. Han är nog rätt klok min man :-)

Det har blivit dåligt med vardagsmotionen de senaste dagarna. Jag har insett att jag inte både orkar gå upp kl 5 för att gå ut o gå o sen sitta uppe halva nätterna för att njuta av sommaren. Jag har valt bort morgonpromenaderna.

Vilken underbar dag det var att cykla. Jag blir lycklig i hela kroppen. Det får bli fler cykeldagar när vädret tillåter.

Igår hade vi en supertrevlig AW, jag o kollegorna. Ikväll tar nog jag o maken oss er till byn för att blanda oss in i tennisvimlet o känna lite puls.

Förresten är jag glad att jag missade bråket som de högerextrema ställde till med i Halmstad igår. Jag såg bara polisbilararna. Ibland ska man ha tur.

2 kommentarer:

  1. Fin du är i hjälmen...
    Ha en härlig kväll i folkvimlet/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Att använda hjälm är ett måste! Det är en billig försäkring om olyckan skulle vara framme.

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!