tisdag 22 oktober 2013

Somliga går i trasiga skor

2013-10-22 18.11.17

Tänk idag var jag TVUNGEN att köpa nya skor. Vilken otur;-) På lunchrasten klev jag hastigt in i ECCO-butiken o snart föll mina ögon på dessa underbara kängor. Lite mormorskängor över dem. Precis min stil. Jag föll pladask. Lite dyra för min smak men om man följer @eccohalmstad på Instagram så får man 10% rabatt. Det nappade jag genast på.

2013-10-22 14.54.02

Ja ni ser ju själva, inte kunde jag gå omkring med de skorna? De hade gjort sitt o det var faktiskt efterlängtat, de var varken snygga eller bekväma.

En sjukt bra start på dagen hade jag idag. Bodypump 6.45. Sen blir hela dagen bra. Jag älskar det. O vad gör väl det att gå upp redan kl 5 för att köra drygt 5 mil till träningen (o jobbet) så tidigt på morgonen när man ändå inte kan sova.

2013-10-22 19.37.17

En annan sak som jag är väldigt förtjust i är vårt nya hemlarm från Verisure med tillhörande app där jag kan se om när någon kommit hem resp gått ut. Jag kan larma av o på, kontrollera temperaturen i huset samt tända o släcka lampor från mobilen oavsett var jag än är i världen. Visst är det fantastiskt? O så är det min son som säljer systemet. Bra där! Mamma är nöjd. (Det märks att det har varit 16 grader ute idag, systemet hänger inte med, då blir det varmt även inne.)

1 kommentar:

  1. Men vad tråkigt att behöva köpa nya kängor ;) De är jättesnygga - bra köp! Larmet är superbra! Kram Ester

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!