tisdag 19 november 2013

En dag som började med Bodypump och som avslutades med Bodycombat

20131119_140156

Jag idag känner jag mig riktigt duktig. 6.45 körde jag ett pass med Bodypump o jag lassade på rejält med vikt, så pass att jag fick lasta av i slutet. Det ska svida i musklerna, det är då det gör nytta.

17.00 var det dags för nästa pass efter en heldag på jobbet. Bodycombat blev det ny. Mitt favoritpass nu för tiden. Att man dessutom förbrukar nästan dubbelt så många kalorier på detta pass gör ju inte saken sämre.

Fotboll på tv o jag är så in i dödens trött. Jag tror jag går o lägger mig, då slipper jag se eländet o jag får några timmars sömn innan jag och yngsta dottern ska åka till Gekås imorgon. Undrar vilka inköp man kan få till där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!