tisdag 5 november 2013

Operation renovering är påbörjad

CM131105-205828001

Hem, ljuva hem. Äntligen är jag på hemmaplan igen. När jag kom hem så möttes jag av denna syn. Renoveringen är påbörjad. Gipsväggen är borta. Två rum ska bli ett rum. Äntligen ska vi få ett stort vardagsrum till. Det här ska bli så kul.

Två dagar utan träning. Två dagar med lite för mycket mat. Lite frukt, lite grädde, lite nötter o en hel del ost. LCHF men inte fyratimmarskroppen. Det känns inte helt ok. Imorgon blir det morgonträning, 30 min på löpbandet innan jobbet. Så får det bli. Det är bara att ta nya tag. Biggest loser finalen på tv ikväll ger mig motivation o styrka. Vilka kämpar! Som de har tappat i vikt! Imponerande, kan de så kan väl jag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!