tisdag 30 september 2014

Nu finns det ingen återvändo - 30 timmar bokade!


Ja nu finns det ingen återvändo. Nu har jag bundit upp mig för 30 PT-timmar..... Ska jag satsa på mig själv så är det lika bra att göra det ordentligt. Nu kommer jag inte undan. Det här är en långsiktig satsning. Det här kommer att vara ända fram till nästa sommar. Om man jämför kostnaden för det här med vad det kostade att hålla tre hästar så är det här "peanuts". Det är bara det att man glömt det. Det var bara så det var och vi hade det sååå bra med våra hästar men var sak har sin tid. Nu är det PT som gäller. Hästarna tillhör dåtid.

Vad har jag gjort? Än har jag inte ens provat på PT-träningen med Hanna. Vi har bara pratat. Tänk om det blir så tufft så jag nästan gråter blod? Eller är det det jag vill? Med tanke på hur inspirerande hennes pass är så blir det nog bra. Jag hoppas det.

Ikväll körde jag en timmas Bodycombat under hennes ledning som en utav många andra. Det värker ändå både här o där i kroppen, mest i överkroppen. Det är en go känsla. En känsla av att kämpat bra.

Efter kvällens träning gick vi ut och åt tillsammans, min man o jag, på relativt nyöppnade Fox & Anchor. Det var vårt första besök där men troligtvis inte det sista. Jag valde kvällens långkok, Chiligryta toppad med Västerbottenost. Den mättade gott efter kvällens träning. Vi var båda väldigt, väldigt nöjda med maten. Det kommer garanterat att bli fler besök där i framtiden.

2 kommentarer:

  1. Nu fick jag ju lite dåligt samvete, sålde ju två hästar förra veckan och tänkte inte alls på konsekvenserna ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha ja men nu när du vet så får du ta ditt ansvar;-) PT nästa Ulla!

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!