fredag 5 september 2014

Nu skiter jag i det kommunala.....

avloppet alltså...mitt jobb trivs jag fortfarande alldeles förträffligt med.

Det krävs kanske en liten förklaring det här. Vi har alltid haft enskilt avlopp på vår fastighet men nu finns det kommunala ledningsnätet framdraget utanför vårt hus och idag kopplades vårt avlopp på. Så nu är det ju bokstavligen så som rubriken lyder;-)

Jag var snabb på att utnyttja det eftersom vi ska leva helt utan toa i helgen, eller nå ja, utedass finns men det kommer jag inte att utnyttja mer än nödvändigt.

Mitt jobb, som är på kommunen, det trivs jag fortfarande alldeles utmärkt med, bara så att ni vet.

Nu ska jag gå o duscha ännu en gång, den sista duschen innan helgen.

Tjo flöjt, snart drar vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!