onsdag 10 september 2014

Saker som får mig att dansa på lätta ben o saker som gör benen tunga som bly

 

 

Idag blev jag verkligen glad i hela kroppen. Två medarbetare som uttryckte sin stora glädje över hur bra de trivs på jobbet nu i höst jämfört med tidigare. Stämningen har förändrats och blivit så mycket mera positiv än innan och med tre nya medarbetare så kan det bara gå ännu mera åt rätt håll. Det är sån´t som gör att jag dansar fram på lätta ben.

Något som däremot inte fick mig att dansa fram på lätta ben var dagens BodyAttack-pass. Jeeeses, säger jag bara!! Det var första gången jag provade det men säkert inte sista. Vilket tempo!! Först tänkte jag att, jepp, här hänger jag med bra, tills jag insåg att det var bara uppvärmningen..... Frågan är väl om jag överhuvudtaget kan gå o röra mig imorgon. Det var nu man tänkte att man inte borde lägga av med all styrketräning på sommaren. Man känner sig patetisk, verkligen. Att bara vara ute och springa är inte nog, det känner jag nu. Nu får det bli andra bullar!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!