fredag 28 november 2014

AJ, det gör ont!!!



Ännu en Pt-timma är avklarad. Idag var det dags för lite mer tyngd i övningarna. Tyngre vikter och mindre antal repettioner och en massa nya övningar. Här ser ni mig i full fart med TRX Rip Trainer. Man tränar "typ" hockeyslag med en pinne som sitter fast i ett gummiband. Effektivt för de sneda Core-musklerna. Jobbigt även för kondisen!





Ankgång. Ja min kära son om du läser det här. Jag tränar faktiskt på ankgång, tidigt på morgonen och med spända gummiband och AJ, vad det gör ont! (Det där med ankgång är ett skämt mellan sonen o mig;-)

Knäböj med hantlar, hur många gånger som helst. Aj, det gör ont!!!

Ja det var nog den allmänna känslan idag. Alla repetitioner fortgick såpass länge eller med så mycket tyngd att det verkligen gjorde ont, gång på gång på gång.

Vi får tro det gör nytta. Det är ju det jag betalar för, ATT de ska göra nytta, att det ska göra skillnad. Jag tror på det!

 

 

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! TRX har jag aldrig provat, vet inte ens om det finns på det gymmet där jag tränar nu... Kram J

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!