måndag 1 december 2014

Morgonträning, ljudböcker och grönsaksfrittata



Ja det blev verkligen en rivstart på veckan. Upp klockan 5, åka till gymmet, 1 timmas styrketräning och sen in på jobbet där det har gått i ett i ett i ett. Det känns som att man nätt o jämnt har näsan ovanför vattenytan.

Ett irritationsmoment på vägen hem idag var att AUX-sladden gått sönder så att jag kunde inte lyssna vidare på min ljudbok. Just nu är jag helt absorberad "Att inte vilja se" av Jan Guillou. Imorgon måste jag definitivt köpa en ny sladd, det är så spännande!

Till middag ikväll blev det faktiskt vegetariskt, en grönsaksfrittata med rödlök, zuccini, körsbärstomater o pecorino-ost. Om klockan redan är 18.30 när man kommer hem så är det rätt skönt om matlagningen går fort o lätt.

Nu är det kväll och jag kopplar av med Ensam mamma söker som senare följs upp med Dicte. Det är ungefär så långt min energi räcker idag.

 

1 kommentar:

  1. Sådär ser min tv-måndag också ut... Ensam mamma och Dicte. Homeland spelas in på boxen för där är jag bara på avsnitt två.
    Kram J

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!