torsdag 21 maj 2015

Morgonpromenad och cykling till jobbet

Åh vilken underbar morgon!! Sovmorgon, vilket för mig innebar till kl 6. Vilken lyx! Startade dagen med en morgonpromenad tillsammans med Lexie. Det är så vackert att det nästan gör ont. Det här är verkligen vardagslyx.

2 dagar med utbildning på hemmaplan, vilket för mig innebär på Värdshus Hovs Hallar. Det innebar att jag för en gångs skull kunde cykla till jobbet. Vardagslyx nr 2.

Solen strålar och Bjärehalvön visar sig från sin bästa sida. Jag är glad och stolt över att kunna visa upp vår vackra Bjärehalvö för mina kollegor. Det är också lyxigt att få möjligheten att sova över på ett hotell på hemmaplan vilket annars aldrig skulle blivit av. Jag är inte besviken kan jag säg. Det är riktigt fint, det enda jag saknar är min man.

Efter en hel dag med utbildning är det nu dag för relax och snart väntar middagen. Då kan jag inte låta bli att använda en bild från Mia Parneviks Instagram, så bra:-)

 

Åh förresten, klockan är 18.00 o än har jag inte sett till något vin, så det måste väl snart vara dags?

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!