fredag 1 juli 2016

MR-kamera, Stora torg, boxning och när dimman lättar


Torsdag kväll
Ja här sitter vi ännu en kväll. När dimman lättar. Sommaren och semestern är just nu inget vidare men hur det än regnar och blåser så blir ändå kvällarna helt ok på vår altan med vår nya soffgrupp och våra nya infravärmare. Nu kan vi verkligen sitta ute, alltid.

 
Igår var det så mycket som gick i lås. Allt behöver vi väl inte ta upp här men ett glas bubbel var det allt värt:-)

 

 
Även om jag har semester så var jag igår tvungen att göra ett besök i min "jobbar-stad". Det gjorde jag så gärna när jag vet att allting klarnar för många.

Nu hann jag även se mig om på Stora Torg som omvandlats till en grön oas. Jag gillar det jag ser. Det är vackert, det är snyggt och det är inbjudande.

 

Igår blev jag också en erfarenhet rikare när jag för första gången i mitt liv gjorde en magnetkameraundersökning. Lite orolig var jag allt innan jag kom dit för att jag skulle få klaustrofobi inne i kameran och att det skulle bli jättejobbigt att ligga still. Så var det inte alls. De var såklart jättevänliga och omtänksamma och "kameramannen" pratade med mig var tredje minut ungefär så att allt var ok. När kameran går igång börjar det låta utav bara helvete! Ljudet överröstade vida radion i öronen. Det lät också som att någon tog min lilla "knuta" i armen på allvar. Inne i magnetkamerans mage. Nu hoppas vi bara på att det är så oskyldigt som alla egentligen tror.
 
 

Igår i Varberg träffade jag också min mamma så att vi hann med en lunch tillsammans. När vi sen gick till bilen visade det sig att vi parkerat mittemot varandra i parkeringsgaraget:-) Lustigt.

 

 

Igår bestämde jag mig för att INTE ställa någon väckarklocka inför denna morgonen. Vad händer? Jo jag vaknar såklart halv 7 och börjar fundera på om jag kanske ska åka o träna. Såklart att jag skulle det. Jag klev upp och åkte ner till Båstad och körde ännu ett grymt boxpass med Studio 4. Samma som i onsdags men vad gör väl det! I just love it!!! Boxning är min grej det, absolut roligaste träningsformen som finns. Tyvärr så tog jag mannens bil och mina boxhandskar ligger i min bil så jag fick använda de illaluktande allmänna handskarna, usch o fy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!