tisdag 22 november 2016

En dag då lyckan blev total!

1

















Efter 1,5 veckas jobb på bortaplan för mannen i mitt liv så är han nu äntligen hemma igen o vet ni, det är så skönt! O vilken tur att det är så man känner.

Inte nog med det, när jag går omkring på gatorna i sta´n idag under min lunchrast, vem springer jag då på om inte yngsta dottern som jag inte sett på över 2 månader!!! Superstressad var hon men på ett sprudlande humör och mamman fick en kram och några hastiga ord. Idag är för mig lyckan total!























Om någon säger att någonting är omöjligt, då måste jag givetvis bevisa att så är det inte. Man måste bara jobba hårt och idogt mot det mål man tror på och en vacker dag är man där. Jag tror att vi kanske klev rakt in i framtiden på jobbet igår och jag är så glad för det! Jag hoppas att det blir ett lyft för oss alla.

Lägg till bildtext























Tiden jag varje dag ägnar åt att köra till och från jobbet, den ägnar jag oftast åt poddar och ljudböcker. Idag lyssnade jag klart på "Djävulsdoften" utav Mons Kallentoft på Storytel. Nästa bok som står på tur är "Omgiven av idioter" "Hur man förstår dem som inte går att förstå". En bok om konflikthantering som rekommenderats varmt utav några chefskollegor. Enligt deras beskrivning så kan jag förvänta mig många glada skratt och förhoppningsvis lär man sig även något utav det som sägs. Jag ser fram emot morgondagens bilfärd till jobbet:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!