söndag 20 november 2016

Nya fåtöljer och The theory of everything


















Den här dagen kunde väl inte börjat bättre. Redan kl 9 imorse var jag och hämtade dessa fåtöljer som jag hittat på Blocket. Som sagt. ett fynd! Nypris för ett år sedan nästan 4000 kr/st och  nu köpte jag dem för 900 kr/st! Den ena visste han inte om de ens någonsin suttit i! Det blir en perfekt tv-hörna på våning 2 och de smälter väl in i vårt lila rum, min favoritfärg.

Idag har jag varit riktigt lat. Det mest ansträngande var nog en promenad tillsammans med svåger o svägerska, ett välkommet avbrott denna ensamma söndag. En rejäl powernap på eftermiddagen och sen satte jag mig och såg filmen "The theory of everything" som handlar om Steven Hawkin´s liv. Den bästa film jag sett på länge, den rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!