tisdag 19 september 2017

Jag drömmer om ett nytt kök😇 ikväll hittade jag den här underbara bilden hos @mylittleredhouse med exakt samma placering av spisen som vi har men så mkt snyggare❤ Nu har jag verkligen något att drömma om! #mylittleredhouse #kök #kitchen


via Instagram

Idag har vi diskuterat nya hus, nya tomter, avstyckningar, renovering av befintliga hus m m. Tankarna har fått flöda fritt. Ett nytt kök är nog det jag drömmer mest om just nu. Mannen drömmer mer om ett ute-spa eller en pool. Tja, inte helt fel det heller. Vi får väl se vad det blir, om det nu blir nå´t? Vem vet, det kanske blir något helt annat? Det är i alla fall kul att kunna inspireras utav andras bilder. Jag håller på att bygga upp ett litet modeboard på Printerest om utifall att....



















Kvällens middag var underbart god. En kycklinggryta med gul lök, fänkål, haricot vert, grädde och Boursin-ost! Jösses, den kommer jag att laga om o om igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!