söndag 15 oktober 2017

Efter gårdagens beskafest satt det fint med en höstpromenad innan jag ska sätta mig på tåget mot Kastrup🍁🚶‍♀️


via Instagram

Väskan är nu packad och blixtlåset åtdraget. 9 kg handbagage. Nu väntar jag bara. Tiden känns evighetslång. 16.28 går tåget mot Kastrup och sen är jag på väg, mot vår egen plats i solen. Som jag längtar!

Egentligen hade jag kunnat åka helt utan bagage för jag har vad jag behöver där nere men ändå så är det en hel del kläder man vill ha med. Halva väskan är också fylld med böcker för jag tror att jag läst alla som finns där nere om inte någon vänlig själ har lämnar kvar någon bok jag inte tidigare läst. Vem vet.

Tid till Netflix har jag också tänkt mig ha, jag började på tre olika serier utan att fastna men så satte jag på Orange is the new black som det talats så mycket om o där satt jag fast direkt! Nu är hela första säsongen nedladdad på min padda. Här ska knarkas Netflix på vår altan på kvällarna👍


Gårdagens beskafest blev en trevlig tillställning på alla sätt utom ett, vi kom sist....årets sämsta besk hade vi lyckats tillverka....men vad gör väl det, huvudsaken är ju att träffas. Detta året smuttade jag försiktigt. Jag gillar inte smaken i munnen dagen efter, usch o tvi! Jag ser mer fram emot vitt vin o sangria i Spanien😜

Ja med Netflix o en väska full med böcker ska jag nog inte ha svårt att fördriva tiden i 9 dagar i sol o värme. Prognosen säger 24 gr o strålande sol imorgon. Då vet jag var jag kommer att vara parkerad. I en solsäng på stranden, HELA dagen😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!