tisdag 28 november 2017

Imorgon drar vi söderut ut @larssonirene o jag💃 idag kom hon med bĂ€sta förslagetđŸ€—đŸ‘đŸ‘đŸŽđŸ‡ Jaaaa klart att vi ska rida Andalusier pĂ„ stranden❤❤❤



Jamen vad sÀger man annat Àn JAAA! Klart jag vill rida pÄ en Andalusier lÀngs med stranden i Spanien!! Vad kan vara bÀttre Àn det? MÄtte jag bara inte ha blivit för feg. Min kompis rider ju nÀstan varje dag o jag sitter pÄ en hÀst knappt en gÄng om Äret nu för tiden. Ska ÀndÄ bli sjukt kul:-)



















HĂ€star Ă€r definitivt att föredra framför husdjuren hĂ€r hemma. HĂ€rom veckan sprang en mus över köksgolvet, som jag sen fĂ„ngade i en fĂ€lla. IkvĂ€ll sĂ„g jag en svart skugga som skyndade förbi i ögonvrĂ„n nĂ€r jag satt i soffan och tittade pĂ„ "Det stora hoppet"😒 Det hĂ€r Ă€r INTE kul!!! Åter igen Ă€r jag ensam. Tur att jag Ă„ker till Spanien imorgon. FĂ€llan Ă€r nu Ă„ter gillrad och jag överlĂ„ter Ă„t min man att vittja den nĂ€r han kommer hem imorgon efter att jag Ă„kt. Det hĂ€r Ă€r INTE kul! Jag kan nog Ă€ndĂ„ konstatera att han troligtvis hoppat högre Ă€n jag om han varit hemma och sett djuret som for förbi😇 Att sitta i soffan just nu Ă€r inte alls behagligt....Ville Vessla pĂ„ besök hade varit att föredra framför det hĂ€r. Möss Ă€r inte min grej, framför allt inte inomhus....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!