torsdag 21 december 2017

Nedräkningen har börjat...Florida - nu kommer vi snart!


Ja nu har nedräkningen verkligen börjat. På lördag lyfter vi, mot vårt första julfirande i Florida någonsin. Jag, min man o min mamma ska fira jul hos min kära syster och min kära systerson. Det här är bilder från vår senaste resa i mars 2016. Man kan bara konstatera att jag var i liiiite bättre form då🙈 men jag kommer kanske igen;-)


Nu packar vi för fullt, bara en dag till att jobba. Imorgon åker jag upp och hämtar min mamma efter jobbet så att hon är här när tåget mot Kastrup går på lördag. Med tanke på att det är dagen innan julafton så har vi faktiskt bokat platsbiljetter på tåget. Att stå upp hela vägen till Kastrup är inget som jag önskar. Usch o tvi!

Jag ser verkligen fram emot en jul då det ska bli 27 grader varmt o strålande sol. Juldagen ser lika bra ut men sen väntar visst regn, om prognosen stämmer...men det verkar fortsatt vara lika höga temperaturer så lite regn ska man väl tåla, bara jag får värmen! Det är den jag vill åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!