söndag 29 april 2018

Vilken start vi fick på semestern! Började gårdagen med en gemensam promenad på nästan 6 km, handlade mat på vägen o gick hem o lagade frukost. Efter frukost tog jag en riktig powerwalk på 6 km o därefter fick vi en hel eftermiddag på stranden🌞. Lite väl blåsigt men varmt o skönt. After Beach med bästa sangrian🍷 på Kaleido som följdes upp med kortspel på altanen. Äntligen öppnade vi också den fina flaskan Cava som vi fick av Angelica o Victor för över 1 år sen!🍾. På kvällen strosade vi omkring o hittade en restaurang i närheten som vi inte tidigare provat, Spanish garden. Där åt jag de godaste Prawn pil pil jag hittills ätit samt en helt ljuvligt Cod pil pil till huvudrätt. Jag som sällan äter fisk var i mathimlen 😍 o så månen! En fantastisk fullmåne🌕 på himlen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!