onsdag 27 juni 2018

Mitt liv som tågpendlare har inletts o det känns så bra❤ Tänk att kunna sitta o koppla av i 30 min var väg istället för att sitta helskärpt bakom ratten i en bil👍 Idag tog jag cykeln till stationen, det blev 1,3 mil, en bra start på dagen🚴‍♀️ O vädret är ju bara helt ljuvligt😍


via Instagram

Nytt jobb, nytt liv? Ja idag började jag mitt nya jobb o därmed inleddes också mitt liv som tågpendlare. Idag tog jag cykeln till stationen, 1,3 mil, det blev en bra start på dagen i det ljuvliga sommarvädret. Som tur är så är det mest nedför på väg till stationen så man kan hålla sig hyfsat fräsch, på vägen hem är det värre😉.

Efter min första dag på mitt nya jobb kan jag bara konstatera att jag nog aldrig känt mig så välkomnen någonstans förut😍 Det känns så bra, det känns så rätt! Så mycket människor jag mött idag, min hjärna är helt överhettad men på ett positivt sätt.

På hemresan började förstås det som man troligtvis får vänja sig vid, tågförseningar.... Det tåget jag tänkte åkt hem med var över 30 min försenat. Jag fick ta nästa tåg som avgick innan det tidigare typ tåget kommit, om ni förstår vad jag menar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!