måndag 29 oktober 2018

Balans i livet. Efter en helg på bortaplan med lite extra god mat o dryck går det inte bara att sjunka ner i soffhörnet😉 Jag har fått ett nyvunnet intresse i att gå till gymmet o slita med tunga vikter efter mina 12 v med @ericasattler. Nu får jag stå på egna ben ett tag, då gäller det att inte tappa taget. Körde ett hyfsat benpass igår även om jag fortfarande känner mig lite obekväm med vissa maskiner o är lite rädd för att lasta på för mycket när jag är själv🙈 Med vintertid idag så var det faktiskt också lite lättare att komma upp o köra ett morgonpass på crosstrainern🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️ Jag är oerhört rädd för att ramla ner i bekvämlighetens träsk igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!