fredag 18 januari 2019

Godmorgon🙋‍♀️ KĂ€nner lite fredagsfeeling💃 KĂ€nner mig lite avslappnad efter en ovanligt lugn vecka pĂ„ jobbet, det kĂ€nns vĂ€ldigt skönt att för en gĂ„ngs skull vara lite i fas, har jag glömt ngt đŸ€”. Jag har ocksĂ„ bestĂ€mt mig för att vara lite snĂ€ll mot mig sjĂ€lv detta Ă„ret. Ingen vikthets o jag ska Ă€ta det jag vill, om Ă€n med mĂ„tta, Ă„tminstone pĂ„ vardagar😉 pĂ„ helgerna fĂ„r det bli lite mer tillĂ„tande. TrĂ€ningen kör jag pĂ„ med o jag kommer sĂ€kert att dra Ă„t svĂ„ngremmen vid enstaka tillfĂ€llen men jag ska acceptera min kropp som den Ă€r o inse att alla inte kan se likadana ut. Jag trĂ€nar hyfsat mycket o mĂ„r bra. KlĂ€der köper jag i L, byxor str 40-42 o överdelar 42-44, samma storlek i nĂ€stan hela mitt vuxna liv, vad spelar dĂ„ vĂ„gen för roll? 55 Ă„r pĂ„ vĂ€g mot 56, nu ska jag leva🧘‍♀️🙆‍♀️ FrĂ„gor pĂ„ det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glÀdje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!