måndag 6 februari 2012

Min måndag

397018_244092608998122_126894987384552_565633_220405005_n

5.15 klockan ringer, en ny dag har börjat.

6.00 duschad, påklädd, sminkad o klar, morgonpromenad med Lexie i den här fö-b-ade dj-a kylan! I hate it!!!! –13 o blåst, ögonen tåras, tårarna fryser till is. Jag tycker verkligen detta är pest. Trodde att denna vintern skulle gå bra att genomlida med nytt jobb o allt men jag bara känner hur bitchen inom mig bara väller ut när det är så här kallt. Måtte det snart ta slut!

7.45 framme på jobbet.

12.10 lunch (och lite shopping;)

18.30 hemma igen från jobbet efter en fantastisk dag med mycket positiv feed back

19.30 cirkelträning som jag bara inte pallade, hela kroppen kändes orkeslös och eländig idag igen. Jag börjar bli missmodig, börjar tappa sugen, det är inte lika roligt längre. Jag behöver ny motivation, jag behöver en kick! “Du behöver äta mer, säger min tränare….” Jag tycker att jag äter mycket…

21.00 middag bestående av ryggbiff med creme fraiche sås och mandel

21.30 äntligen landade jag i soffan med förra veckans avsnitt av Biggest loser o min blogg. Det blir inte mer spännande än så idag är jag rädd för.

Ännu en måndag är till ända.

2 kommentarer:

  1. Japp! Måndagen är avklarad och vi överlevde ....IGEN! :-D Nu är det bara resten kvar!

    Önskade jag också kunde shoppa lite på lunchen....eller...who am I kidding?! Jag hittar ju inget i alla fall! *s*
    Shoppa lite för mig också tjejen!
    KRAM!
    PS SNYGGT sovrum!

    SvaraRadera
  2. Jag går fortfarande på moln efter den fantastiska helgen i Växjö!!! Tittar på mina foton och bara ler! Så kul vi hade!!!
    Jobbigt att återgå till vardagen, men är som tur var ledig idag och fått återhämta mej. Ett jympapass ikväll var inte helt fel :)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!