lördag 14 april 2012

Det rycker i trädgårdsfingrarna

2012-04-09 11.48.00

Jag hade en längtan ut till trädgården i helgen. Det börjar bli dags. Igår var det torrt o fint. Idag är det blött o äckligt. Jag tror min trädgårdslängtan får vänta en stund till….kanske i till i eftermiddag?

2012-04-08 11.10.02

Jag älskar min trädgård men jag vill att det ska vara hyfsat varmt och framför allt torrt. Jag gillar inte att börja krafsa i rabatterna när det är blött. Usch o fy o tvi!

2012-04-09 09.27.50

Idag blir det träning. Äntligen! Jag längtar faktiskt efter mitt pass. 1½ vecka sedan sist. Som tur var så missade jag bara en gång när jag var i Rom p g a påsken. Det är bra. Nu kämpar vi på igen.

2012-04-08 15.27.31

Jag måste ta mig tid att sortera våra semesterbilder. Så otroligt många det blev. En del bra, andra mindre bra. Under tiden jag sorterar kan jag drömma mig tillbaka igen.

2012-04-08 13.38.53

Så skönt igår kväll att bara få sjunka ner i soffan efter en hel dag på jobbet. Let´s Dance på tv efter en god middag och ett glas vin. Som vanligt orkade jag dock inte hålla mig vaken tills omröstningen var klar. MEN Anton Hysén är en vinnare!!! Djäklar vad den killen dansade i går!! Helt magiskt! Go Anton, Go!

2012-04-08 13.36.21

Zlatan-boken är utläst. Usch vad trött jag blev på den. Det blev bara för mycket. Kul i början men jag tröttnade. Läs något annat!!

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Jag var i Rom för ett år sedan och nu blev jag väldigt sugen på att åka dit igen. :)

    SvaraRadera
  2. Vackert! Där skulle jag vilja gå.:-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!