måndag 2 april 2012

Nu drar vi på i 190 igen

424458_340694485983563_244753448911001_968547_1894245535_n

Om man är trött o hängig en måndag morgon så kan man bara läsa Meekatts blogg, sen e dagen räddad! Jösses vad den människan får mig att skratta. Jag älskar dig Meekatt:))

Nu är kostprogrammet genomgått, nu ska här skruvas på matintaget. Idag blir det smoothie på bär, proteinpulver, ägg o mjölk istället för den vanliga äggröran. Mera olivolja, kokosfett, avocado o nötter o mindre grädde o creme fraiche.

Till vecka 17, eller var det 18? så ska jag ha gått ner 3 kg till + att jag ska kunna jogga hela min 3,5 kilometers-runda. Min tränare säger att det sitter bara i huvudet. Det borde jag kunna göra redan nu så mycket som jag tränar…..hmm, den som lever får se….

306170_349580955094916_244753448911001_990485_1652180181_n

-3 kg på 3-4 veckor o så ska jag till Rom under den tiden också. Hur ska detta gå? Ett specialanpassat träningsprogram för hotellrummet fick jag med mig hem också. Hopprep, situps, rygglyft, armhävningar och utfallshopp. Här gäller det att ligga i. Det blir ingen latmanssemester! O sen så ska vi gå hela dagarna, givetvis, det är ju det man gör i en storstad.

En måndag då jag fortfarande känner mig “yrslig” efter helgens huvudvärk. Ska man gå till jobbet eller inte tro? Det blir väl att man kör på i 190 igen. Så mycket som ska hinnas med denna veckan innan vi åker på lördag.

Hepp, hepp!

5 kommentarer:

  1. Oj det lät spännande.....jag måste ta tag i och hitta en bra PT här nere....blir tokig på att jag inte hittar rätt i vare sig mat eller motion.

    SvaraRadera
  2. Vad bra det måste vara med en personlig tränare! var hittar man en sådan om man inte går på gym?? Känner att jag på allvar vill ta tag i min träning. Lite mer fokuserat typ!
    Lycka till! Tror du kommer klara det här!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Säker på att du kommer att klara av det=D
    Jobbigt med din huvudvärk, hoppas du mår bättre senare idag, skönt för dig att du får en lillsemester snart=D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Rom!!! nu är jag avis...fy vad mysigt! :)

    SvaraRadera
  5. Vad duktig du är som tränar så. Jag orkar inte ens tänka tanken.
    Sv:Visst är den fin. Jag är jättenöjd =D

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!