måndag 21 maj 2012

Hur tänkte jag där??

29 grader varmt och jag klädde mig i svarta kläder o långbyxor i morse, förstår inte hur jag tänkte där…jag var inte medveten om hur varmt det skulle bli. Vilken underbar dag!

Nu har hon köpt blommor igen, sa de till mig när jag kom tillbaka till jobbet efter lunchen. Ja det är svårt att låta bli när man går över torget varje dag.

Kvällens träning var en överraskning. Näst sista gången på denna Kom-i-form-kursen. Då hade de samlat alla 3 grupperna o så fick vi vandra i samlad trupp uppför åsen o turas om att bära en 17-kilos sandsäck på ryggen. Väl däruppe väntade en picnick på oss bestående av mineralvatten, melon, nötter och mörk choklad!! Vilken underbar överraskning i detta fantastiska väder! Tack Anne o Ulrika på Studio 4!! Ni är helt underbara!

2 kommentarer:

  1. Vilket stånd (hrm) handlar du blommorna i då? Inte ifrån mannen som ville bjuda dig på kaffe hoppas jag :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha, ha, du e kul du:) Nä mannen som ville bjuda på kaffe är inte kvar som tur e! Men det var väl just det som mina kollegor också misstänkte, att jag gick o letade efter honom:))

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!