torsdag 4 oktober 2012

Tantsnusk på tåget o sen en After work



Igår träning, idag After work. Jag planerar alltid väl när det är After work! Då blir det tåget till jobbet så jag kan ta tåget hem och bli hämtad av min älskade.

Synd att inte min tågresa är längre. På 18 minuter hinner man inte läsa så mycket men Fifty Shades of Grey fick ändå åka med, o visst hann jag läsa några sidor till….med bokomslaget tätt tryckt mot benen så ingen skulle se vad jag läser. Tantsnusk:-) Men ändå en bok som är så omtalad så man bara MÅSTE läsa den o även om man inte MÅSTE läsa den så VILL man läsa den, jag lovar:-)


Kvällen blev trevlig med After work hemma hos en kollega med avtackning av en annan kollega. God mat och gott vin och tåget hem kl 8. En alldeles lagom kväll i mitt liv.

En trevlig nyhet för dagen är att sonen vi hälsade på förra helgen lät meddela att han och flickvännen minsann kommer hit över helgen. Ännu en underbar helg att se fram emot med ett av barnen i mitt liv

1 kommentar:

  1. Afterwork är kul tillställningar:-)
    Hm...kanske borde läsa den där boken?:-)

    Hoppas du får en fin FREDAG!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!