tisdag 22 januari 2013

Den som söker han finner

20130122_184111_Amber_Dirt

Semestern kryper närmre och jag trodde inte att jag hade några fler olästa böcker att ta med mig men den som söker han finner. Jag tittade en gång till i bokhyllan o se där! Där fanns ju alla böckerna som jag inhandlade på loppisen i somras. Hur många som helst. De här fem ska nog räcka länge på en veckas semester.

20130122_184229_Antonio_Dirt

Taxfree beställningen är skickad. Nu är det bara 6 dagar kvar. Det går fort nu.

Mitt tränings-år har verkligen börjat uruselt. Nu är det förkylningen som håller mig i et järngrepp. En bokad tid för personlig träning idag fick bokas om. Nu är det en hel vecka utan någon som helst träning. Det är tungt, nästan ångestfyllt men inget att göra, det är bara att bita ihop.

7 kommentarer:

  1. Förstår att det här med träningen stressar dig. Såå jobbigt med dessa ofrivilliga avbrott. Men en gång en tränare alltid en tränare....alltså. Du har många träningar och bättre tider framför dig. Det kommer. Vila nu så ska du se det blir bättre!!

    Kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag lovar att vila men kanske att jag kan träna på lördag:-)

      Kram

      Radera
  2. Håller med, du hinner träna se'n :-) Sköt nu om dig och vila dig frisk istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok då, jag ska lyssna på er:-) Vila är vad det blir. Jag ska vila mig frisk för åka på semester vill jag ju!

      Kram

      Radera
  3. Härligt att få åka på semester i den här kylan, det har du prickat in bra

    SvaraRadera
    Svar
    1. perfekt att hitta några olästa :)
      jag har nog nästan 20 st olästa i sängbordet, många har jag lånat så jag har att roa mig ett tag framöver :)

      Radera
    2. Ja Shamrock, vi får väl se. Det ser ut att bli kallt även i Egypten nästa vecka. 18-19 grader är ju inte så mycket att hurra för, tyvärr! Vi får väl hoppas att det inte blir så illa.

      Radera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!