torsdag 24 januari 2013

Rutakuten o Adrian James

Screenshot_2013-01-24-19-53-06

Jaha, nu har kärringen blivit tokig tänker ni, nu tror hon att hon ska kunna få magrutor, asgarv! Nä, det tror jag inte men jag inte men jag har hittat en ny favorit-bloggsida om träning och LCHF-kost.  Ceciliafolkesson.se Hon kör en tävling som heter Rut-akuten. 8 veckors magträning med före- och efter-bilder på alla magar. Jag tror att det är bortåt 300 deltagare.

Men det är nu jag vill dementera. JAG HAR INTE SKICKAT IN NÅGON BILD PÅ MIN MAGE!! Lite självbevarelsedrift har jag väl. Snart 50-åriga magar gör sig inte på bild på internet! Det finns gränser men man kan faktiskt vara med ändå, utan bild, o det är jag. 3 minuter per träning är allt som behövs, det har man tid med, alla har tid med det.

Till hjälp kan man ha Adrian James six-pack app som ni hittar här. Man får medaljer varje gång man gjort ett pass så man kan hålla koll på sin träning. Jag gillar såna här enkla saker. En app för 7 kronor, inga redskap behövs o träningen går snabbt. Kan det vara bättre?

Magträning och Tabata, det är nog det min träning kommer att bestå av på semestern nästa vecka o det är väl inte så illa det. 2 appar i mobilen är allt som behövs, det ska jag nog klara av på min väg mellan poolen o baren:-)

2 kommentarer:

  1. Hade ALDRIG visat min mage...det kan jag säga:-)

    Funderar på att ladda ner en sådan app. Känns smidigt.

    Jo, tack...jag har haft bättre dagar kan man lugnt säga:-) Tröstar mig med att det är fredag i morgon.

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  2. O ändå tänker jag mig att den är rätt så fin, du är ju vältränad:-)

    Ladda du ner den, 3-minutersträning är sånt som kan bli av, så enkelt o smidig.

    Stackars dig som haft en så usel dag, hoppas verkligen att morgondagen blir bättre. Kram

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!