fredag 11 januari 2013

Vi har fått nog, vi packar o drar

Elite Park Avenue Hotel

Imorgon beger vi oss långt ifrån städrockar, hemmaklänningar och förhoppningsvis även långt ifrån den envisa nässelfebern. Nu är det dags för en hotellweekend i Göteborg tillsammans med äldste sonen med sambo. Det blir förhoppningsvis en riktigt mysig helg med god mat, vin och shopping på Elite Park Avenue Hotel.

20130110_184635_Anne_Clean

Denna veckans mat-schema ser inte alls lika bra ut som förra. Jag har redan halkat lite ur banan. I morse kom jag på att jag hade glömt att förbereda dagens lunch. Det fick bli en nödlösning men rätt bra ändå. Inget från Kickstarts-programmet men en bra lunch enligt mig, entrecote, avocado och sallad. Ikväll blev det också ett helt annat alternativ. Varmrökt lax med aubergine-gratäng, helt ljuvligt gott! I helgen lär det väl också bli lite väl mycket mat om än nyttig sådan.

20130110_164257_Anne_Clean

Dagens intressantaste iakttagelse är nog från skyltfönstret i stadens bokhandel. Vad ser man där? LCHF, LCHF, LCHF o så lite LCHQ och träning. Tänk vad vindarna har vänt sedan 2007 när jag började med detta levnadssätt. Det glädjer mig mycket.

Trevlig helg på er alla!

8 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en jättebra helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en trevlig helg i Gbg, vem vet vi kanske ses?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha så du bor där då? Du får väl ge dig ut på Avenyn då så får vi väl se:-)

      Radera
  3. Hoppas du får en riktigt trevlig helg! Njut av livet!

    Förlåt om jag frestade dig...:-)


    Kram Cecce

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o ja, jag ska njuta.

      Frestar mig, det gör du ju alltid, med dina bakverk:-)

      Radera
  4. Måste kolla in några av böckerna :-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!