tisdag 12 februari 2013

Bättre sent än aldrig?

2013-02-12 18.07.06

När jag o min man var i Florida i november och hälsade på min syster så fyllde hon 45 år. Då passade givetvis våra föräldrar på att skcika med mig pengar så jag skulle kunna köpa blommor åt henne på födelsedagen.

Tror ni jag kom ihåg det? Nääää…..för så´n e jag. Glömsk, senil, Alzheimers light?

Imorgon kommer hon till Sverige. Nu har jag provianterat lite försiktigt till hennes kylskåp, köpt lite vin, lite kaffe och några nya ficklampor. Grattis på födelsedagen från mamma o pappa!!! Bättre sent än aldrig va:-)

Nu sitter hon nog snart på planet på väg över Atlanten o imorgon så ses vi. Underbart, härligt och roligt!

8 kommentarer:

  1. Bättre sent än aldrig. Och nu blir det ju en riktig överraskning eftersom hon inte förväntar sig något

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det så:-) Hoppas att hon blir nöjd!

      Radera
  2. Va roligt! Klart hon kommer att bli överraskad!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att träffa din syster. Hoppas ni får det toppen. :-)

    SvaraRadera
  4. Hihi, så det kan bli ;)
    Kul att få ses gissar jag! Härligt att det inte blev så långt emellan gångerna. Kul att er dotter fick jobb! Alltid härligt då det går bra för barnen. Ha en fin dag, kram Milla.

    SvaraRadera
  5. Men så där är jag aaaaldrig! Inte vad jag kan komma ihåg i alla fall... :-)

    SvaraRadera
  6. Ha ha, jag är glömsk men det där har jag not kommit ihåg :-))

    SvaraRadera
  7. Så härligt!!
    Tror hon kommer bli jätteglad för den lite sena födelsedagspresenten:-)!

    Hoppas ni får trevliga dagar tillsammans!

    Kram Cecce

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!