onsdag 13 februari 2013

Systrar o pizzor o träningen “from hell”

Holiday workout

Äntligen är hon hemma igen, söstera mi! Min amerikanska syster (ja hon bor ju där i alla fall).

Raka vägen från jobbet till träningen idag. Typ cirkelträning fast mer på stället. Tufft så det bara skriker. Träningen avslutades med plankan i 1 minut. Då kommer tränaren och sparkar på mig (ja, ja, mer puttar på mig med foten för att se om jag har spänt mig tillräckligt:-)! Tror väl att jag ska trilla, men icke så Nicke! Jag står bergfast kvar o drömmer om soliga stränder i Egypten. Det är så det ska va, det är så man ska göra. Jag är stark o stolt!

Ett helt berg med pizzor plockar jag med mig hem. Det får bli kvällens mat. Jag skrapar fyllning och fyller på med mera vitlökssås och pizzasallad. Då blir det helt Ok enligt LCHF.

Nu sover vi och väntar på en ny dag. Godnatt o sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!