torsdag 21 februari 2013

Se Sundbyberg o sedan dö?

IMG_20130221_085624

Var det inte så det hette? Se Sundbyberg o sedan dö? Inte för att jag vet var det kom ifrån men det känns bekant.

Ja idag har jag i alla fall varit där, det var det närmsta huvudstaden jag kom, ett trevligt avbrott i vardagen. Vi bor så bra. 20 minuter till flygplatsen, 1 timmas flyg till Stockholm o så lite transport där. Idag 15 minuter på en tom buss. Busschauffören blev så glad när jag klev på:-) Det finns nog de som BOR i Stockholm som har längre väg till jobbet än vad jag har till Stockholm.

IMG_20130221_161254

Det här var väl ungefär det här jag hann se idag förutom möteslokalen. En byggarbetsplats och bussen jag skulle åkt med tillbaka till Bromma, den försvann i fjärran. Som tur var så kom det snart en ny.

20130221_163602_Hagrid_Ground

En liten runda på Bromma Blocks hann jag också med, sen var det dags att åka hem igen. Någon shopping blev det dock inte. Det känns som att jag helt har tappat lusten för det. Det är för jobbigt på vintern. Man orkar bara inte prova kläder när man har så mycket kläder på sig. Eller vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jeg har det præcis ligedan... men så igen, jeg kan altid finde en undskyldning for ikke at prøve tøj. Er simpelthen for doven..... hahaha

    SvaraRadera
  2. Här blir ingen shopping av kläder alls. Har inga pengar till det och vill inte heller köpa tvåmanstält ;-)

    SvaraRadera

Varje liten kommentar tillför glädje i mitt liv, tack för att ni tar er tid!